längesen.

shit shit shiiit, va längesen det är.. idag är en såndär dag då man verkligen tänker på hur livet varit. jag har skrivit om så mö känslor, att jag kan inte läsa detta. ska jag berätta om mitt liv det sista? jag sluta 8 med nöja, slippa se folk jag ogillar. Det är jag, ogillar mycket personer, som jag inte ens känner? kanske för jag inte litar på något folk, förutom min familj, och dom få bästa vännerna jag har. sen har man ju mö vänner som man inte litar på för dom har ju också vänner right. skit snacket rullar på här i västragötaland. 8an va ganska kul ändå, ganska?! SKIT KUL. fyfan skolan äger ibland! Nu är det äntligen sommarlov, och jag åkte till peace and love, ziggy marley säger jag bara! jag blev förälskad, skojar inte, han är mitt hjärta! mmh jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0