wah.

hellå, inte uppdaterat på flera dagar! men har varit upptagen hela veckan, vilket varit gött, GÖTT SOM FAN! haha, men iaf så har jag pluggat en del, har skärpt mig, än så länge.. iaf när det gäller matte, helgen var verkligen toppen! fredagen stack jag och annie till charlie där tony charlie och stina va, vi små drack lite och umgicks bara vilket va gött! Lördagen blev det samma igen, fast då blev det kortspel och jennifer va med. Och idag då så har jag målat rolling stones tungan på min garderob vägg, ska göra nytt i hela rumet så ska ha en gåin garderob, vet inte va det heter, men så ska jag ha rollingstones på väggen där jag inte ska ha några hyllor.. puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0