2010

haha, jag ska berätta om mitt år det börja med att 2009 - 2010 det nyåret så fick en ny vän eller syster. Som jag va med, väldigt ofta. hela tiden rättare sagt. När sommaren kom så åkte jag till spanien i tre veckor, vilket var - fantastiskt! jag blev så brun och jag levdelivet med min familj + filip. Jag träffa en mycket vacker kille där nere som kom från danmark. Han va verkligen mrawr. när jag kom hem umgicks jag med annie och alma under hela lovet. torsdagskvällar och blablabla, sen när skolan börja så blev jag kär för första gången på året, jag är inte den som direkt blir kär men då blev jag det. Hm det blev väldigt struligt mellan oss, efter 1 - 2 månader vilket jag mått dåligt över. Men genom detta så fick jag kontakt med många andra, som verkligen hjälpte mig att förstå vilken idiot han var. Och jag fick ett fantastiskt slut på året! vilket som behövdes. och sedan kom jul som var perfa!! och nyår slår allt. Det va riktigt kul, även haha Nej nog snack om detta. Men det var verkligen lyckat, och mycket gött folk, eller ja gooa grabbar var det. Sedan så var det ett år sen jag blev kåååmpis hihi med annie, vilket är jäkla nice! och jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0