ta mig till kärleken

idag är en såndär dag då man inte känner någonting, man bara vill lägga sig ner, och sticka en kniv i benet, bara för att känna någon smärta lycka eller vafan som helst. fast jag har tur att jag haft två grymma brudar som fått mig att le, någon som gör det iaf. umgicks med emelie och elin, inte skrattat så mycket på hur länge som helst, även om vi plugga blev det n-i-c-e. så det ska va right? helgen blir nog till volleyboll natta, sen nästa helg kanske jag ska åka till tyskland, om jag orkar :) Vet ikkeeee, men jag är riktigt sugen men tror jag stannar hemma och åker i sommar ist, i två veckor eller något sånt, Kanske på midsommar!!!!:D wihu, men jaja godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0