dreaming

hej. Längesen, jag har kommit på när jag mår som sämst när jag behöver klaga på livet så gör jag det på bloggen och inte på facebook som många andra, Folk som bryr sig kollar min blogg, och inte på face så läser man det å alla tänker: fan vilket jävla emo. Ibland gör jag själv det, men mår man dåligt så är det perfa med blogg, att skriva av sig bara då och då, för det är ju inget man gör till en person? inte jag iaf. Men hela lovet har varit kul, visst har jag bara varit med annie och vi har chillat men alltid lika kul med henne. Sen helgen har jag varit med personer jag inte varit med på flerea år.. Å imorgon skola, känns skönt en dagare närmare sommarlovet, en dag närmre thailand, kanske peace and love, en dag närmare midsommar.... fan älska sommar, älska va med vänner, ÄSKA SOLEN. Hihihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0