back on track

jag kan fortfarande inte lägga in bilder, men saknade detta så jag var tvungen. Mest för att jag mår som en avsågad tumme eller något. Imorgon blir det fest, om jag orkar och har lust. Jag funderar på att faktiskt vara hemma och vara den tråkiga och ledsna michelle. Mest för att jag vet att min bästavän kommer va hemma. hm nu blev detta deppinlägg, men denna veckan har varit upp och ner. Känner inte för något, inte ens lov tror jag skulle behöva en vecka till skola. Hellre det än att sitta hemma och inte vilja göra någonting. Men nu är det som det är. Men imorgon lyder dagen med att jag ska sova länge.. Sen så går jag till kyrkan och pratar till en ängel. Sen ska jag börja tagga duscha och sånt, sen kör mamma och pappa mig, om jag nu går. Kan bli lyckad fest, men som mamma sa, när man är minst taggad blir det som roligast. Tyvärr är det så. Men ha det fint för det ska jag försöka ha pussssssssssssss det är svårt att mista någon man tycker om. man tillbringar mycket tid med att hitta orsaker och svar men det finns inga svar, det bara händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0