varje gång e som en första gång vi sågs även om det är över nu

allting har förändrats å du finns kvar.

blev harry potter! jag är förälskad i den längtar till andra delen.
nu ska jag sova, för jag är hur trött som helst.
jag är ledsen och mår illaaa, men ändå glad (?)
går ej ihop, men jaja får la sova så jag vaknar med ett big smile imorgon.
för då ska jag t annie. så ska vi träffa adam eller något
vet ej, men godnatt

you're way too beautifull
that's why it'll never work
oh when you took my heart
that's when we fell apart
cause we both thought
that love lasts forever
det är vissa personer, som sätter sig där
men det är alla andra tjejer som förstör
det är ditt val, och du tog den vägen
vilket jag tyckte va fel, men vi alla gör det som känns bäst
och det va så du gjorde, vilket ledde till att vi - glömde bort varandra.

man är värd en andra chans, men inte en tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0