det är lixom tomt utan dig

jag har funderat så jävla mö kring mina högsta önskningar.
det tog mig 1 sec att komma på det, och det är att se the script
live! fatta va awesome eller, världens bästa grupp stå där
framför en. jag hade svimmat. skulle gett 10.000 kr för att se dom
hade jobbat ARSLET av mig för att se dom, och då är det inte illa.
för jag är ganska lat.. haha
Men denna veckan har jag vaknat med huvudet fullt med tankar, vaknat - tänkt - somnat.
typ och när jag väl tänker efter så är jag ganska tom på ord, jag kan inte förklara
för en person som jag älskar, hur mycket den egentligen betyder för mig
men det är nog för jag inte vill känna så, man måste lix släppa det, men känslor
försvinner inte dirr, iaf inte för endel men för vissa går det en vecka å allt är borta.
Bra för dom inte sant? jag är rätt knäpp.

jag ska ta, och fundera vidare på alla frågor som jag har så får ni sova, så sött natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0