tjenare

jag läste annies blogg, och blev så jävla sugen på sommar. spanien, assååå åh. Fast i år så vill jag till thailand. Vilket det kanske blir, eller ja det blir nog det eller det SKA bli det haha. Hm i övermorgon är det nyår, och jag och annie vi är väldigt fundersamma känner ingen direkt sug på't. Hade kunnat va några dagar kvar ju. Jag vet inte vad vi ska göra. ingen av oss orkar direkt bry sig. Och vi båda är förkylda och mår blööö. Jag fryser som fan och vill sova snart, eller lägga mig under täcket och bara chilla. Dagen har varit bra men kall. Vi stack med tre bussen till mig kom hem vid 4 och satte oss vid datorN. Här har vi suttit nu hela dagen/kvällen och bara degat. Och imorgon vet vi inte vad vi ska göra direkt :o hm... pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0