gz

du är sjunkt i så mångas ögon hoppas jag, så det finns fan inte.
jag hoppas att du blir staffad så hårt, att du en gång får smaka på samma sak.
jag hoppas att du är nöjd med detta, att du fått en som verkligen älska dig att gråta.
När du själv står där och fet ler. jag hoppas att detta gör dig lycklig.
jag hoppas även, att folk fattar hur jävla vidrig du är.
du borde ha feta smällar. Mer än så. Du borde ligga ner på marken
och blöda ur kuken. Du anar inte vad kul det skulle va, du anar inte.
att jag förlät dig första gången, att jag äns lärde känna dig.
Jag ångrar allt, även den tiden då allt va som bäst.
jag tänker aldrig mer röra dig. Jag tänker inte va i din närhet, att du seriöst
mår bra på detta. Att detta får dig att må bra, att få andra att må skit.
Att du går till den gränsen är pinsamt, du är pinsam. Jag fattar inte att du
äns får henne.. hon fattar inte, ingenting. Jag tar aldrig tillbaka dessa ord,
att jag hatar dig, att jag önskar att du bara drar åt helvete!
och tack så jävla mycket att du förstörde min kväll, som jag hade hoppats på skulle
va så jävla bra. jag förstår inte vad jag såg i dig, men nu kom det fram - idiot.
en fet äcklig idiot, som är så sytlig. Tycker att tjejer är något att ''skryta'' om.
Du är så låg, så jävla låg. så jävla äcklig.
Detta är min kväll, suttit framför mina vänner och gråtit floder, för en person jag älskar.
Eller ja, älskade rättare sagt. Jag hoppas du läste detta, och fortfarande ler.
bra att du är glad att du faktiskt fått mig att må som jag gör.
jag förlåter dig aldrig mer, ALDRIG.

godnatt
+ jag har världens bästa vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0