.

allt känns så befriande just nu. Jag känner mig levande.
Jag känner att jag fixar detta, med allas positiva tankar.
Jag känner att du va bara ett misstag
och misstag gör man inte om
inte efter andra gången
detta känns stabilt
jag känner att med dom tankarna jag har nu,
så klarar jag det mesta!
jag har glömt allting nu, jag har programerat om hela mitt huvud
med fett positiva tankar. Även om dom sjunker och blir till dåliga
så känner jag mig positiv, och stark. Starkare än du
som har svårt att erkänna. Erkänna dina misstag
Detta var slutet på dig.
jag är stark nog, av att klara av dig.
Så jävla bra är jag tillskillnad från dig.

godnatt



med dig klarar jag allt, med dig är jag trygg. Med dig är jag lyckligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0