bloggrapeeee (6)

Hihihhi, eftersom michelle är ganska kass på att uppdatera så skriver jag ett simpelt inlägg :)

jag sitter och äter min choklad tomte, lyssnar på musik och dricker cola :D hehehe mys? Japp
Idag har jag varit i tranemo på gymnasium besök, men det har inte michelle eftersom hon är ett år yngre än mig (: heheh
nu ska jag vara gullig..


Du finns där
i min närhet
låter mig
få bara vara
Du ställer
inga onödiga frågor
Du låter mig
få finnas till

Vi behöver inte
alltid prata
din förståelse finns
ändå där för mig
Låter mig få bara vara
och ger mig
en kram när jag vill


Jag älskar dig Michelle. Du är mitt ljus i mörkret. Du är min ängel du skyddar mig ifrån allt ont. du är bäst

// AnniePannie (smyg reklam ;
http://anniegaga.blogg.se/)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0