annie almgren

nu är det så att jag ska skriva om min bästa vän, och det är annie.
vi har snart varit vänner i 1 år. vi börja snacka, somfan.
när hon berätta att hon sumpa chansen med skolans
snyggaste kille... sen vet jag inte riktigt
men vi beslöt oss att fira nyår, hon och ellen. helt jävlaaaaa random
dagen efter stack jag till henne och sov där då vi faktiskt börja lära känna
varandra, sen va vi ju bara mer och mer, och ja nu känner vi varandra som
om vi vore syskon. vi kan säga allt och det roliga är att vi bråkar nästan som syskon.
ibland slåss vi, tjafsar och faktiskt kallar varandra fula saker. men jag menar vi vet ju
båda att vi älskar varandra. vilket jag gör, jag tycker om henne väldigt mycket, eller
jag älskar henne väldigt mycket, delvist bor jag där. jag undrar vad hennes mamma tänker
om oss typ: LEBBAR?! i 14 - 15 års åldern?! VAFAAN
näej, men vi är coola som få, och även awsome.
vi är olika, men ändå lika vilket är riktigt bra :)
hon är riktigt fin, hon är en ängel, hon är grym :)




vi har världens mest sämsta humor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0